ניהול מידע חכם ושדרוג קשרי לקוחות

שמירה על קשר טוב עם לקוחות הארגון שלכם היא נושא הכרחי בפעילות העסקית. פעמים רבות אספקת סחורה או שירות ללקוח מחייבת את הארגון גם לשלוח אל הלקוח מידע, כמו למשל מפרטים, חוברות הפעלה, טפסים, חוזים, מסמכים שיש לערוך או לחתום עליהם לפני קבלת השירות, ועוד.
לעיתים קרובת יש לבצע משימות בשיתוף פעולה עם לקוחות כדי להבטיח שיקבלו את המוצר או השירות בדיוק באופן שישביע את רצונם וישאיר אותם בתוך מעגל הלקוחות החוזרים שלכם.
אבל גם אם כל החומר הנחוץ מצוי בידינו, לא תמיד זה פשוט (או יעיל) לספק ללקוח את המידע בצורה שתהיה נוחה עבורו. אם יש צורך לעקוב אחר קבלת המסמכים, לאסוף חתימות או למלא פרטים אישיים, בחוזים למשל, התהליך הופך מסובך אפילו יותר.
מערכת מתקדמת לניהול מידע חכם, כמו M-Files, מאפשרת להעניק ללקוחות גישה לכל מסמך רלוונטי ואפילו לבצע יחד עבודה מקוונת על קבצים וליצור שיתוף פעולה שיקדם בצורה הטובה ביותר את הפרויקט.

שימרו את הלקוחות בלופ

לקוחות אוהבים להרגיש שההזמנה שביצעו מטופלת היטב ושהדברים מתקדמים בהתאם ללוח הזמנים שנקבע. בתוך הרשימה הארוכה של יתרונות המערכת לניהול מידע חכם, היא מספקת כלים שיאפשרו לכם להעביר, בתגובה לבקשות מן הלקוח או באופן יזום, מידע שיאפשר ללקוח לדעת בכל עת באיזה שלב נמצא הטיפול בבקשה או בהזמנה שלו.
כך הופכת המערכת לניהול מידע חכם נכס עבור בתי עסק שמבינים כמה חשוב לטפח קשר עם הלקוחות גם במהלך ביצוע ההזמנה ולא רק בעת קבלתה ובמעמד אספקת המוצר או השירות.

ניהול פרויקט הדורש שיתוף פעולה עם הלקוח

פרויקטים רבים מחייבים עבודה בשיתוף פעולה עם הלקוח. במהלך ביצוע פרויקטים כאלה יש לחלוק מידע עם הלקוח, לקבל משוב, לערוך שינויים, לעדכן יחד גרסאות של מסמכים ועוד. ללא מערכת ניהול מידע חכם עבודה משותפת על קבצים עשויה להיות מאתגרת גם אם הם מאוחסנים בענן. מערכת M-Files מאפשרת להעניק ללקוחות גישה מוגבלת למידע מסוים תוך שליטה על היקף ההתערבות בנתונים. כך ניתן ליצור שיתוף פעולה יעיל המשרת את שני הצדדים.
פלטפורמת M-Files משפרת לא רק את ניהול הידע בתוך הארגון, היא מהווה כלי שימושי להעברת נתונים, מסמכים וקבצים מכל סוג ללקוחות ולגורמים חיצוניים אחרים. בזכות היכולת להעניק ללקוחות גישה נוחהומבוקרת לקבצים רלוונטיים מובטח שיתוף פעולה יעיל והלקוח זוכה לחוויית שירות טובה עוד יותר.

להדגמת היתרונות אצלכם בארגון – צרו קשר עכשיו

מאמרים נוספים

נגישות