מעכשיו, אתם יכולים לקבל יותר ממערכת ה – M-FILES שלכם!

בכל הצניעות, אתם בוודאי יודעים שפלטפורמת M-FILES שאנחנו משווקים ומציעים ללקוחותינו היא מהפלטפורמות המובילות והמומלצות בעולם בתחום ניהול חכם של מסמכים ומידע ארגוני. היא גמישה ועוצמתית, מאפשרת שימוש נגיש וידידותי במיוחד וביחד עם זאת רמות אבטחה גבוהות ואפשרויות נרחבות לקביעת סמכויות ואישורים לצפייה או עריכה של מסמכים. מסביב לעולם, המערכת מסייעת למיליוני ארגונים להשיג יותר מהמידע שלהם ולהציע ללקוחות שלהם שירות טוב הרבה יותר, אבל רק הלקוחות של ADMS המשתמשים במערכת M-FILES בישראל, יכולים ליהנות מהפיתוח החדש שלנו!

אנחנו נרגשים להציג בפניכם את…. הפורטל!

הפורטל זמין ללקוחות M-FILES בלבד ומהווה “נקודת מפגש” של הארגון, הלקוחות, הספקים והעובדים. הוא למעשה כתובת אינטרנטית שבכניסה אליה יופיעו לכל משתמש החידושים והמסמכים הרלוונטיים לו.
זהו פיתוח ייחודי של ADMS עבור מערכת M-FILES, והוא הופך את השימוש במערכת החכמה לניהול ידע ומסמכים קל ויעיל הרבה יותר.
מה אפשר לעשות עכשיו, כשיש את הפורטל, שקודם לא יכולנו לעשות?
“כלכלת מידע” היא מושג מהשנים האחרונות, המתאר את המשמעויות וההשלכות הפיננסיות של כל ארגון הנובעות מהיעילות שבה הוא מנהל את המסמכים והנתונים שלו. זה לא סוד, שעובדים מבלים שעות רבות בחיפוש אחר מידע בבליל המסמכים האין סופי של הארגון, תוך ירידה בתפוקה וביעילות שלהם – ולא רק זאת. כשעובד האמון על קשר עם לקוחות מתמהמה בשליחת מסמך, כאשר אתם יודעים שיש תשובה לשאלה שתשפיע על ההתנהלות העסקית שלכם באחד המסמכים שיש לכם אבל אתם לא מצליחים למצוא אותו, כשאתם יודעים שיש לתזכר לקוח, ספק או עובד בנוגע לחתימה על מסמך חשוב אולם התזכורת “נופלת בין הכיסאות, ולמעשה לא מתבצעת – הארגון הולך צעד אחורה.
המערכת החכמה לניהול מסמכים חוסכת לכם את כל זה ועוד הרבה יותר, והופכת את ניהול המסמכים והמידע משני לפעילות העסקית שלכם: בלי בזבוז זמן על איתור מסמכים, בלי צורך לתזכר ידנית לקוחות, ספקים ועובדים לחתימה על מסמכים, קריאת מסמכים או תגובה עליהם, ועוד המון.

והחל מעכשיו, הפורטל הוא המקום שבו כל זה קורה

כשלקוח חדש נקלט במערכת שלכם, כשעובד חדש מתחיל תהליכי כניסה לארגון, כשספק חדש מקבל חוזה עבודה מולכם, הארגון נדרש לנהל תהליכים מורכבים שיש בהם גם שליחת מסמכים כמו חוזים והסכמים, חתימה, אולי שליחת הסכם סודיות (NDA), ועוד. בהמשך, תרצו לשלוח הסכמים, חוזים, חשבוניות וקבלות, תלושי שכר ועוד.
הפורטל הוא המקום שבו כל בעל עניין שמשתף פעולה עם הארגון יכול לדעת מה קורה עם המסמכים הרלוונטיים לו ואיפה הטיפול בעניינו עומד. בקישור אחד, בקליק אחד – יוכל כל ספק, עובד ולקוח, לראות האם המסמכים שלו כבר חתומים, האם כבר הופקה חשבונית חודשית, וכדומה.
אנחנו כאן כדי לפשט עבורכם תהליכי עבודה
אנחנו ב – ADMS יודעים שלצד הפעילות המקצועית שלכם, כל ארגון נדרש להתמודד עם הרים של בירוקרטיה, מסמכים ונתונים, ואנחנו כאן על מנת לוודא שכל אלה ייעשו פשוטים יותר, נגישים ואוטומטיים לטובת ההתנהלות הרווחית והיעילה של הארגון. הפורטל, פיתוח חדש שיעמוד לטובת המשתמשים במערכת M-FILES כבר במהלך השנה הנוכחית, הוא רק דוגמה לחידושים ולשינויים שאנחנו מקפידים לייצר על מנת ליצור ניהול חכם, אוטומטי במידת האפשר ונגיש של המסמכים והידע בארגון. אנחנו גם מציעים הדגמה חינם לשימוש במערכת! פנו אלינו עכשיו, ונשמח לתת לכם פרטים נוספים!

מאמרים נוספים

נגישות