מי צריך אימות דו שלבי?

איפה שהוא באמצע אוגוסט השנה התפרסמה ידיעה מוזרה: אוניברסיטת בר אילן מתמודדת עם התקפת סייבר על מספר מוקדי מחשוב שלה,כולל דרישות כופר. מה שידוע על אותה מתקפת סייבר הוא שההאקרים שהצליחו לחדור למחשבי האוניברסיטה מחקו והצפינו חלק מהמידע בנוגע למחקרים אחרונים שבוצעו בה, ומטעם האוניברסיטה נמסר כי אין בכוונתה לשתף פעולה עם הפורצים.

זו לא היתה מתקפת הסייבר הראשונה על מוסדות אקדמיים, שנחשבים “טרף קל” עבור פורצים מנוסים, אבל זה ממש לא סיפור הפריצה היחיד ששמענו עליו במהלך שנת 2021. בסיכום הכללי, מוערך כי במהלך שנת 2021 יש מעל 30% יותר מתקפות סייבר ביחס לשיעור הפריצות אונליין בשנה שעברה, גם אז דובר על מספרי שיא של פריצות למערכות מחשב מתקדמות. פחות משבוע טרם ההודעה של בר אילן על מתקפת הסייבר שהיא מתמודדת עימה, הודיעה גם חברת אקסנצ’ק, חברה עם הכנסות של מעל 50 מיליארדי דולרים המופיעה ברשימת הפורצ’ן 500 היוקרתית, על פריצה ודרישת כופר למערכות הסייבר שלה, מה שגרם לרבים להסיק את המסקנה המתבקשת: אף אחד הוא לא חסין מפני מתקפת סייבר.

ביטוחי הסייבר, שהפופולאריות שלהם עולה בשיעורים דו ספרתיים, לא מתביישים להעלות את מחירי הפרמיות עם שיעורי השתתפות עצמית גדולים יותר. אנחנו לא ממליצים לוותר על ביטוח סייבר איכותי אבל לצד זאת, כדאי לכל ארגון פעיל בשנת 2021 לנקוט את כל אמצעי האבטחה הנדרשים כנגד מצפקות סייבר, פריצה למידע ודרישות כופר במיליונים.

איך תעשו את זה?

מקום טוב להתחיל בו היא מערכת האימות הדו שלבית שצוות המפתחים הבלתי נלאה של ADMS עובד על הוספתו לסביבת M-Files המאפשרת ניהול חכם של מסמכים ומידע – בענן. מעכשיו, משתמשי MFILES שהם לקוחות שלנו, לא ידרשו לדאוג עוד בנוגע לפריצה ושימוש במידע שלהם באופן לא מאובטח.

מה זה אימות דו שלבי, ולמה אתם צריכים את זה?

מערכת אימות דו שלבית הפכה כמעט הכרחית בעולם של פריצות סייבר שהופך את שרתי האחסון הכי מתקדמים מוקדים אפשריים לפריצה. באימות דו שלבי, רק מי שהורשה על ידכם לקרוא או לערוך קבצים מסויימים, יכול להגיע אליהם, זאת על ידי מערכת כפולה של אימות שמוודאת שהכניסה אינה אקראית, שהלקוח מוכר ומאושר ושיש לו היתר לגישה לכל קובץ ספציפי.

המערכת היא פרי פיתוח ייחודי של ADMS, ובקרוב צפויה להיטמע בכל מערכות MFILES העולמיות. רגע לפני שזה קורה – נזמין את קהל הלקוחות שלנו המשתמש בפלטפורמת ADMS לניהול חכם של מסמכים, לבקש את תוספת האימות הדו שלבים לניהול המערכת שלהם, וליהנות משכבת אבטחה כפולה שתרחיק פורצים ממסמכי הארגון שלכם!

צוות המפתחים של ADMS, מוביל לקראת מערכת מושלמת לארגון שלכם

מערכת M-FILES היא מערכת מובילה בעולם לניהול מסמכים אונליין. היא מאפשרת קביעת הרשאות גישה אישית, ניהול אוטומטי של מסמכים בטיפול כולל תזכורות למשתמשים שונים, חיפוש קל ויעיל בין כלל המסמכים לשימוש נוח במידע שהארגון שומר, ועוד המון. אנחנו ממשיכים ללא לאות, לשקוד על פיתוחים נוספים שיהפכו את השימוש במערכת מתאים בדיוק עבורכם, כדי שגם אתם תוכלו לתת שירות טוב יותר, להתנהל ביעילות גבוהה יותר – ולשמור על המידע הארגוני שלכם מאובטח ומוגן.

מאמרים נוספים

נגישות