שירותי סריקת מסמכים


הרבה מסמכים, הרבה הוצאות


במרוצת השנים נצברים בבית העסק מאות ואלפי מסמכים הקשורים לפעילות השוטפת שלו. מסמכים חשבונאיים, מידע על בית העסק ועובדיו, או כל אינפורמציה אחרת - כולם תופסים שטח אחסון יקר. ההוצאות הקשורות לאחסון המסמכים הן לא היחידות: כאשר ברשות העסק מסמכים רבים, חיפוש מסמך מסוים עלול אף הוא לעלות ביוקר. חיפוש מסמך מתוך ערימה של מסמכים יבזבז זמן שהיה ניתן להקדיש למשימות אחרות של העסק.

 

סריקת מסמכים: הפתרון שלנו, החיסכון שלכם


עם השנים התפתחה הטכנולוגיה, וכיום אפשר לסרוק את כלל המסמכים שברשות העסק ולשמור אותם בארכיון דיגיטלי. סריקת המסמכים תסייע בפינוי שטחי האחסון הרבים שתפסו המסמכים עד כה. אנחנו ב A.D.M.S Solutions Ltd סורקים את כל סוגי המסמכים, לרבות:

 

  • סריקת מסמכים מכל הסוגים ובכל הגדלים, לרבות מסמכים חשבונאיים, חוזים, מסמכים המכילים מידע אודות החברה ועוד.

 

 

  • סריקת תמונות - שימור תמונות ישנות, סריקת נגטיבים והמרתם לתמונות רגילות.

 

 

  • סריקת המסמכים ואחסון שלהם בארכיון הדיגיטאלי יאפשרו את שליפתם בלחיצת כפתור ויחסכו לעסק זמן רב. כל זאת באמצעות מערכת הארכיון הדיגיטלי ARCHINET, ובאמצעות הטבעת חותמת על גבי המסמך הסרוק לצורך איתורו.

 

ארכיון דיגיטלי = ביטחון מקסימאלי


באמצעות סריקת המסמכים ושמירתם בארכיון הדיגיטלי, המידע של העסק שלכם נמצא בידיים טובות:

 

  • גיבוי - סריקת המסמכים והעברתם לארכיון הדיגיטלי תשמר ותגבה את המסמכים, וכך תמנע סכנה של התבלות, נזק או גניבה שלהם. על מנת לתת מענה לחשש שהמסמכים ילכו לאיבוד, אנחנו בחברת A.D.M.S Solutions Ltd מעמידים לשרותכם שרתים המאוחסנים בחוות השרתים המתקדמת ביותר בישראל. בשרתים אלו נוכל לאחסן את הארכיון הדיגיטלי שלכם ולבצע גיבוי יומי שיבטיח שהמידע של העסק שלכם לא ילך לאיבוד.

 

  • אבטחת מידע - באמצעות מערכת ה ARCHINET תתאפשר לכל עובד גישה למסמכים הרלוונטיים אליו. בנוסף, אחסון הארכיון הדיגיטלי בשרתים שלנו תספק לכם אבטחת מידע מוגברת, באמצעות אמצעי הצפנה ו FIREWALL ייעודיים.אבטחת מידע - מערכת ה ARCHINET תאפשר לכל עובד גישה למסמכים הרלוונטיים אליו.

 

A.D.M.S Solutions Ltd - הפתרון המושלם עבורכם

 

למה דווקא אנחנו? הנה כמה סיבות טובות:

 

  • בקרת איכות - על מנת להבטיח שהסריקה בוצעה באיכות גבוהה וכדי לוודא שאכן מדובר במסמך המבוקש, אנחנו בודקים כל מסמך לאחר סריקתו.

 

  • שרות מותאם ללקוח - על מנת להתאים את עצמנו לצרכים שלכם, נוכל לבצע את סריקת המסמכים בבית העסק.

 

  • התאמה לצרכי העסק - כדי שתוכלו לשלוף בקלות ובמהירות מסמכים מהארכיון הדיגיטלי, נבנה יחד אתכם אינדקס המותאם לצרכי העסק.

 

  • חתימה דיגיטאלית - אפשרות להטביע חתימה דיגיטאלית על גבי המסמך הסרוק. חברת A.D.M.S Solutions Ltd מורשית לבצע חתימה דיגיטאלית המוכרת על ידי משרד המשפטים, וקבילה כראיה בבית משפט.

 

  • OCR - אפשרות להמיר כל מסמך לפורמט WORD. המשמעות - ניתן לבצע חיפוש במסמך ולבצע בו שינויים.