בניית אינדקס

 

ארגון יעיל


אחד היתרונות הבולטים של סריקת מסמכים ושמירתם בצורה דיגיטלית הוא חיסכון בזמן. היכולת לשלוף את המסמכים במהירות וביעילות, במקום לחפש אותם בין אלפי מסמכים אחרים. אולם סריקה דיגיטלית לא מהווה תנאי מספיק שמאפשר שליפה מהירה של מסמכים.

 

מדוע?

 

ניקח לדוגמא מחשב אישי ממוצע, המכיל מאות אלפי קבצים. אם הקבצים הללו לא היו מאורגנים בתיקיות לפי היגיון מסוים, היינו מתקשים למצוא את הקובץ המבוקש. זו הסיבה שיש תיקייה למסמכים, לתוכנות, לקבצי וידאו ועוד. לכל משתמש צרכים שונים, ולכן על מנת לשלוף קובץ במהירות, על המשתמש לארגן את הקבצים והתיקיות בצורה שמתאימה לו ביותר. אותו העיקרון פועל גם בעולם העסקי: עסק שמאחסן אלפי מסמכים בארכיון דיגיטלי יוכל לשלוף אותם במהירות רק בשדאג לארגן אותם בצורה נכונה.

 

יעוץ ובניית אינדקס


אנחנו ב A.D.M.S Solutions Ltd מבינים שעבור העסק שלכם זמן = כסף. לכן, חשוב לנו לאפשר לכם לחסוך זמן יקר באמצעות שליפת מסמכים מהירה מהארכיון הדיגיטלי. איך עושים את זה? ראשית, באמצעות הכרת העסק שלכם לעומק. במסגרת הפגישות שנקיים עמכם נבין מהו תחום העיסוק, מהן המטרות ומהם המאפיינים המיוחדים של העסק שלכם. שלב זה חיוני, מאחר והמאפיינים והצרכים של ספריה שונים מאלו של משרד עורכי דין, למשל. בהמשך נבנה יחד אתכם גיליון המסכם את אפיון צרכי העסק, ונייעץ לכם כיצד כדאי לבנות אינדקס בהסתמך על האיפוין שבוצע. התוצאה הסופית של התהליך תהיה אינדקס יעיל המותאם לצרכים הייחודיים של העסק.

 

A.D.M.S Solutions Ltd - ארגון זה העסק שלנו


מדוע כדאי לבחור דווקא בנו?

 

  • התממשקות - האינדקס שנבנה יחד עבור העסק שלכם יוכל להתממשק עם תוכנות שונות, כגון Priority, SAP ו ERP. היתרון בכך הוא ביכולת להמשיך לעבוד עם אותן התוכנות בהן השתמשתם בעבר, תוך שילובו של האינדקס שנבנה עבורכם.

 

 

  • ARCHINET - מערכת הארכיון הדיגיטלי אליה ניתן להתחבר באמצעות כל חיבור אינטרנט, ולמעשה מאפשרת שליפת מסמכים מכל מקום ובכל זמן.